Vår!

Idag va det sjukt fint väder, sol och 8 +.  Om det är najs, snart är det vår, hoppas jag iallafall.
Min förkylning är inte över än, men det brukar ju ta några veckor det där..
Bara att bita ihop och försöka att inte tänka på hästarna så mycket (Vill så gärna iväg o rida)

Mitt STHLM's besök va inte som jag tänkt mig.
Kommer dit och det första som händer är typ halsont till max.
Men jag hann med att träffa några iallafall.
Men jävla tråkigt att missa Eckerö!

Just nu springer jag runt och plockar lite, medans jag kollar på Animal Planet. =)
Dagdrömmer också om i sommar..  Cruising, rocknroll, öl och vänner.
När vi inte håller på och renoverar huset då, vilket kommer bli större delen av sommarn..

<-(min spargris i jordbro.)



Ha det så braa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0